Specialista/ka klientské linky / Školitel/ka hotelového systému

Co dělat na klientské lince, kde se kolegové vzájemně respektují a podporují? Zažít firmu, která stále roste, a přesto v ní záleží na vztazích v týmu? Zažít přátelskou atmosféru a možnost pomáhat hoteliérům zlepšovat dovolené v Česku a na Slovensku.

A čím se zabýváme? Previo je jeden z nejlepších hotelových systémů ve střední Evropě. Náš tým vývojářů vytváří od roku 2004 systémy pro hoteliéry a díky neustálým inovacím udává trendy v oboru. Díky našim produktům hoteliéři šetří spoustu času a mohou neustále zkvalitňovat své služby.

Previo je komplexní systém a my hledáme někoho, kdo se s chutí vrhne do poznávání všech jeho zákoutí. Někoho, kdo bude schopen poradit našim klientům se všemi jeho funkcemi a nastaveními. Trochu extroverta/ku, který/á bude schopen/a prezentovat novinky na online webináři, osobně u našich klientů nebo se aktivně účastnit našich konferencí. A nakonec někoho, kdo má pamatováka a technické termíny pro něj/ní budou hračka.

Jaké máme požadavky?

Co u nás získáš?

Co dostaneš navíc?

Těšíme se na Váš životopis. Pošlete jej na jiri.sindelar@previo.cz

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací o cookies..